top
logo

Odborná stáž žiakov z Padovy v Bratislave, 11.9.2014 – 2.10.2014


Štyria žiaci strednej školy Istituto P. Scalcerle a Istituto Tecnico Marconi z Padovy absolvujú v termíne od 11.9. do 2.10. na pôde SOŠ chemickej 3 týždňovú odbornú stáž. Vzdelávacie jednotky budú zamerané hlavne na identifikáciu a stanovenie látok v biologickom materiáli, v potravinách, v mineráloch. Súčasne pre žiakov pripravili aj bohatý kultúrny program. Stáž je súčasťou projektu Celoživotného vzdelávania, ERASMUS+.
Dúfame, že okrem odborných vedomostí si odnesú aj pekné spomienky na Bratislavu. Tešíme sa na nové spoločné zážitky!

Informácie o partnerskej škole nájdete na http://www.istituto-scalcerle.it/.

 

CH-SK projekt

  • sk-ch1

    Škola je zapojená do švajčiarsko – slovenského projektu podporovaného prostredníctvom Programu švajčiarsko-slovenskej spolupráce v rámci rozšírenej Európskej únie. Viac o projekte sa dozviete na www.podpormeremesla.eu

     

    Pozri video

"Kids'Lab" Hókus...

Aktivity pre ZŠ

  •  

    Tu nájdete najnovšie informácie, aktuality a termíny pri príprave rôznych akcií a súťaží pre ZŠ.

     

    Viac informácií

Informácie o štúdiu

  •  

    Informácie o štúdiu v SOŠ chemickej na rok 2013/2014 - každú stredu od 14.00 do 17.00.

     

Aktivity pre žiakov

  •  

    Aktivity pre žiakov SOŠ chemickej

     

    Tu nájdete najnovšie informácie, aktuality a termíny pri príprave rôznych akcií a súťaží pre pre žiakov SOŠ chemickej.

     

    Viac informácií

ISIC/ITIC

Vzdelávanie

CREDCHEM

  •  

    SOŠ chemická, Vlčie hrdlo 50 v Bratislave je zapojená do Partnerstva v projekte „Credchem" - (program Leonardo da Vinci) experimentálne odskúšanie ECVET - Európskeho systému prenosu kreditov pre odborné vzdelávanie a prípravu vo vybraných stredných odborných školách chemických v Slovenskej republike v spolupráci so Spolkovým inštitútom odborného vzdelávania v Bonne.

     

    Základné informácie (pdf)

    Flyer (pdf)


bottom

Powered by Joomla!. Design by: joomla 2.5 template  Valid XHTML and CSS.